Otázky a odpovede

Najčastejšie otázky

Máte otázky? Máme pre vás odpovede.
Ako funguje refundio?
Refundio pomáha cestujúcim získať kompenzáciuza prerušený let. Stačí vyplniť jednoduchý formulár a my skontrolujeme, či máte nárok na odškodnenie. Ak zistíme, že áno, pošleme vám nezáväznú ponuku na odkúpenie vašej pohľadávky a potom vám danú sumu prevedieme na účet. Tento postup však nie je možný vo všetkých prípadoch. Ak vám nemôžeme ponúknuť vyplatenie odškodnenia vopred, budeme sa aj tak snažiť získať pre vás odškodnenie. V takýchto prípadoch vám odškodné vyplatíme po tom, ako ho od leteckej spoločnosti vymôžeme.
Prečo vyplácame kompenzáciu vopred?
Čakanie na letisku je únavné samo o sebe, prečo by ste ešte mali čakať na vybavenie kompenzácie. Pokiaľ si myslíme, že váš nárok na kompenzáciu existuje, kompenzáciu vám jednoducho vyplatíme vopred. Vy tak nemusíte na nič čakať a my všetko riešime už vo vlastnom mene. Pokiaľ sa nám podarí kompenzáciu od aerolinky získať, naša odmena je rozdiel medzi čiastkou, ktorú sme vám vyplatili a čiastkou, ktorú sme od aerolinky získali. Nič teda neplatíte.
Je overenie nároku naozaj zadarmo?
Áno. Vyplnenie formulára a podanie žiadosti o odškodnenie je úplne bezplatné. Náš tím všetko posúdi a ak si myslíme, že máte nárok na odškodnenie, pošleme vám informácie o ďalšom postupe.
Aké finančné a osobné riziká nesiem?
Žiadne. Všetky náklady sú na našej strane, či už prípad prehráme, alebo sa nám pre Vás podarí získať náhradu škody.
Aká je vaša odmena?
Naša odmena je 30 % z nároku na odškodnenie. Všetky poplatky sú už zahrnuté, takže ak sa nám podarí odškodnenie získať, vždy vám pošleme 70 % z nároku na odškodnenie. Okrem toho, ak to bude možné, ponúkneme vám vyplatenie odškodnenia vopred. V tomto prípade sa ponuka vždy určuje individuálne podľa rizikovosti prípadu. V takom prípade preberáme všetky riziká úspechu v spore s leteckou spoločnosťou. Suma vám zostáva aj v prípade, že sa nám nepodarí spor vyhrať.
Čo znamená dorovnať ponuku konkurencie?
Ak vám iná letecká spoločnosť ponúkne vyššiu kompenzáciu za váš prerušený let, stačí nám napísať a my vám túto ponuku dorovnáme. Vyrovnanie ponuky je vždy individuálne, vrátane toho, či je ponuka konkurencie relevantná a všeobecne dostupná atď.
Ak mi pošlete ponuku, musím ju prijať?
Nemusíte. Ponuka je úplne nezáväzná. Pokiaľ sa vám nebude zdať, môžete ju samozrejme odmietnuť a kompenzáciu si riešiť napr. vlastnou cestou.
Čo keď sa vám nepodarí spor s aerolinkou vyhrať.
Budete chcieť peniaze späť?
Nebudeme. Suma vám vždy zostáva, nech náš spor s aerolinkou dopadne akokoľvek. Inak by to predsa nedávalo zmysel :)
Prečo by som mal využiť vaše služby?
Dôvodov je niekoľko, ale najdôležitejším je, že sa snažíme našich klientov odškodniť vopred. Takto nemusíte čakať mesiace a sumu máte na účte do 48 hodín. Podanie žiadosti o odškodnenie trvá 5 minút a potom je už všetko na nás. S nami môžete celým procesom získania odškodnenia preletieť doslova za okamih!

Okrem toho vám môžeme sľúbiť rýchlu a transparentnú komunikáciu.
Môžem vás kontaktovať aj potom, čo som kontaktoval aerolinku sám?
Môžete. Dokonca nás môžete kontaktovať aj v prípade, keď vám aerolinka váš nárok na kompenzáciu zamietla. V takom prípade všetko prešetríme a pokúsime sa vám pomôcť. Je samozrejme jednoduchšie nás kontaktovať rovno. Môže sa totiž stať, že pokiaľ vám aerolinka nárok odmietne, nebudeme vám už môcť ponúknuť odkúpenie vášho nároku.
Ako dlho trvá vybavenie kompenzácie?
Vyplnenie formulára u nás trvá približne 5 minút. Potom do 48 hodín váš prípad posúdime a zašleme vám informácie k ďalšiemu postupu. Pokiaľ podľa nás nárok na kompenzáciu existuje, zašleme vám ponuku na odkúpenie. Pokiaľ ju prijmete, čiastku odosielame do 2 dní od potvrdenia a vyplnenia potrebných dokumentov.
V akej mene mi príde kompenzácia?
Kompenzáciu zasielame v mene EUR.

Stále máte otázky?

Nemôžete nájsť odpoveď, ktorú hľadáte? Napíšte nám.